
همیشه اگر پیرو حرف حضرت آقا باشیم راه رو اشتباه نمیریم
ایشون فرمودند که من به مذاکرات خوشبین نیستم ولی خیلی اصرار کردن من هم اجازه دادم درمورد مسئله هسته ای فقط مذاکره کنند
دولت مردان هم خیلی خوشحال انگار فتح الفتوحی به دستتشان آمده باشد خط مذاکره با شیطان را درنظر گرفتند وبعد ازیک سال تقریبا مذاکره چی بدست آمده خود نکته ی مهم این قصه هست
حضرت آقا اجازه مذاکره رو دادند ولی فرمودند هم که خوشبین نیستند حالا دولت بعد ازیک سال تازه به حرف حضرت آقا رسیده که آنها هم خوشبین نیستن
به قولی ماهی راهروقت ازآب بگیری تازه هست الان هم میشه مسیر را تقیر دادو خودمان رابا ناخدای باخدای این کشتی هماهنگ کنیم
مردم هم ازکسی که به اشتباهش پی ببره واز مسیر اشتباه برگرده بیشتر اعتقاد دارند تا کسی که بر اشتباه خودش پافشاری کند
زائر خیالی...ما را در سایت زائر خیالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 169