تو وصیتت چی مینویسی؟

خرید بک لینک

بعضـــی ها وقتــــی ، مـی رونــــد...

آن قَدر سبکبارنــــد که آدم بهشان غبطه مـی خورَد ...

دَر وصیــــت نامـــه اش نوشته بـــود :

" فقط هَفـــت تا نماز غفیله ام قضا شده ؛

لطفـــــاً برایم بخوانیــــد! "

(شهید مسعود گنجی آبادی)

---

دلنوشت:

من اگر بخوام وصیت کنم که...

باید بگم زندگیمو قضا کنن...!

---

صلوات

زائر خیالی...

ما را در سایت زائر خیالی دنبال می‌کنید

برچسب: مینویسی؟, نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت: 11:36

صفحه بندی