بعضـــی ها وقتــــی ، مـی رونــــد...
آن قَدر سبکبارنــــد که آدم بهشان غبطه مـی خورَد ...
دَر وصیــــت نامـــه اش نوشته بـــود :
" فقط هَفـــت تا نماز غفیله ام قضا شده ؛
لطفـــــاً برایم بخوانیــــد! "
(شهید مسعود گنجی آبادی)
---
دلنوشت:
من اگر بخوام وصیت کنم که...
باید بگم زندگیمو قضا کنن...!
---
صلوات
زائر خیالی...ما را در سایت زائر خیالی دنبال میکنید
برچسب: مینویسی؟, نویسنده: بازدید: 156