زائر خیالی

متن مرتبط با «مینویسی؟» در سایت زائر خیالی نوشته شده است

تو وصیتت چی مینویسی؟

  • نیلوبلاگ

    xa0xa0بعضـــی ها وقتــــی ، مـی رونــــد...آن قَدر سبکبارنــــد که آدم بهشان غبطه مـی خورَد ...دَر وصیــــت نامـــه اش نوشته بـــود :" فقط هَفـــت تا نماز غفیله ام قضا شده ؛لطفـــــاً برایم بخوانیــــد! "(شهید مسعود گنجی آبادی)---دلنوشت:من اگر بخوا...

    ادامه مطلب